sunnuntai 26. heinäkuuta 2009
SAS lennot: huono palvelu
Jonkin verran olen joutunut Euroopan sisällä lentämään ja perehtynyt pääosin Finnairin ja SASsin toimintaan. Ensin kokemuksia SASista: ylibuukkausta, painajaisvaihdot Köpiksessä, kaikki maksaa koneessa. Tosin lennot ovat ainakin pohjoismaissa alittaneet finnairin hinnat. Mutta viimeisin: lähtösselvitys tekstarilla. Great! Hieno idea, kunnes vastattuasi tekstariin saat paluuviestinä "boarding pass required". Mikä ilo on tekstari lähtöselvityksestä, jos joutuu joka tapauksessa marssimaan check-iniin tai automaatille?!? Tietenkin nopeat syövät hitaat, mikäli sassi ylibuukkaa. No, näin aikakin Pariisin reissulla.
Tunnisteet:
asiakas,
asiakaspalvelu,
lennot,
lähtöselvitys,
SAS,
ylibuukkaus
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti